• Twitter
  • rss
  • facebook
  • Grupul de discutii

urmareste-ne in aceste retele

Consumul a 8 litri de bere pe zi previne aparitia cancerului de prostata

(9)

Category : InfoBere, Stiati ca...

Nu este o gluma, ci concluzia la care a ajuns certatoarea americana Emily Ho de la Universitatea de Stat din Oregon (remarcati ca o femeie ne spune sa bem bere)

Hameiul contine xanthohumol , substanta ce previne aparitia cancerului la prostata. In urma cercetarilor s-a stabilit ca doza optima de xanthohumol ce trebuie asimilata intr-o zi se gaseste in 17 pinturi de bere ( 8,04 litri)

Acum aveti inca un motiv in plus sa va faceti berea in casa!

Aveti aici studiul si alte articole legate de acest subiect aici si aici


Related posts:

  1. Pocima
  2. Bere de ghimbir

Comments

Ala care bea 8 litrii de ber pe zi nu pateste nimica la prostata. In schimb as putea pune pariu ca-si prapadeste ficatul.

Foarte interesant, numai ca titlul tau este incomplet. Ar trebui sa sune mai degraba asa “Consumul a 8 litri de bere pe zi previne aparitia cancerului de prostata dar creste extrem de mult riscul de ciroza si pancreatita” Si daca crezi ca nu poti trai fara prostata, incearca sa traiesti fara ficat sau fara pancreas. Nu ti se pare mult 8 litri de bere pe zi? Hai sa facem un mic calcul… 1/2 de pint de bere contine 1 unitate de alcool (8g), 17 pints inseamna 34 de unitati de alcool pe zi (272g). La un consum de 20 de unitati de alcool pe zi barbatii s-ar incadra in grupul de risc inalt de a dezvolta ciroza alcoolica (cam 20%)
Asa ca domnilor, nu va sfatuiesc sa va repeziti sa dati 8 litri de bere pe gat in fiecare zi. Oricum stati linistiti, sunt sigura ca cercetatorii americani impreuna cu doamna Emily Ho vor gasi o cale sa extraga acest xanthohumol din hamei sau poate vor gasi o noua intrebuintare in gastronomie a hameiului care sa nu includa fermentatia alcoolica;dar cel mai probabil il veti gasi in farmacii la raionul de suplimente nutritive.

Si cum ramane cu creierul? Nu cred ca ii face bine sa te ametesti zilnic.

Ma duc sa ma vindec de cancer de prostata. Numai bine!
8 litri – HAC….

Salut,
Am o mica rugaminte, daca vreti sa raspundeti la un mic chestionar despre profilul identitar al blogerilor
http://89.44.156.94/
E pentru lucrarea de licenta. Puteti sa il dati si mai departe.
Merci mult si sa fiti iubiti!

Pacat ca nu ajuta si la prevenirea CIROZEI :( , dimpotriva

500 ml de bere in fiecare zi inseamna alcoolism… cu siguranta in timp duce la hepatita toxic-alcoolica

Am fost doar un mesager. Nu omorati mesageru’ :(

[...] See the rest here: BERE la BLOG » Blog Archive » Consumul a 8 litri de bere pe zi … [...]

Post a comment

Linkurile comentariilor pot fi fara nofollow.